گام نخست: وب‌سایت سید حسین جلالی

به وبسایت سید حسین جلالی خوش آمدید!

سال‌های زیادی بود که وبلاگ‌نویسی در موضوعات مختلف را تجربه کرده بودم. اما تا زمان راه‌اندازی این وب‌سایت، فرصتی برای نوشتن در فضای رسمی را نداشته‌ام. مهمترین مزیت وبلاگ‌نویسی آزادی عملی‌ست که برای ناشناس ماندن در اختیار نویسنده وجود دارد. اما در وب‌سایت شخصی باید نام را ثبت کرد و مشخصات صاحب وب‌سایت با اندکی جست‌وجو به سادگی در دسترس خواهد بود. بنابراین این مزیت رخ دیگر خودش را نشان می‌دهد: فرصتی برای شناخته شدن؛ فرصتی برای طرح افکار، ایده‌ها و نظرات شخصی پیرامون موضوعات گوناگون.

قصد دارم تا در این وب‌سایت در کنار همه کارکردهای متعارف برای معرفی آنچه هستم؛ بخش ثابتی را به یادداشت‌هایم اختصاص بدهم. بخش قابل‌توجهی از این یادداشت‌ها با توجه به پیشینه حرفه‌ای و علمی‌ام بر استراتژی، طراحی سازمان و شرکت های هلدینگ متمرکز خواهند بود و تلاش می‌کنم تا در این دسته یادداشت‌ها دانسته‌ها و تجربه‌هایم را در حوزه مدیریت و کسب‌وکار (به معنای عام) و در شاخه‌های استراتژی و ساختار (به معنای خاص) بازگو کنم. بخش‌هایی مانند ” مدرسه مشاوره مدیریت ” برای اشاره به نکات کاربردی برای مشاوران مدیریت و ” دستاوردهای مشاوره مدیریت ” برای بیان نتایج حاصل از مشاوره از جمله مواردی هستند که در میان این یادداشت‌ها به چشم خواهند خورد. به علاوه، در کنار موضوعات تخصصی سعی می‌کنم تا در قالب بخش پاورقی از دغدغه‌هایم در حوزه‌های متنوعی مانند جامعه، فلسفه و هنر هم بنویسم. البته این پاورقی گاهی از متن هم اصلی‌تر و اساسی‌تر است.

برای آنکه بیشتر با من آشنا شوید، سری به صفحه درباره من بزنید و فایل رزومه حرفه‌ای‌ام را دریافت کنید. در صفحه درباره من امکان مشاهده و مطالعه پیشینه حرفه‌ای و کارنامه علمی من هم به تفکیک وجود دارد. با توجه به اینکه مشاوره و آموزش سهم اصلی از فعالیت‌هایم را به خود اختصاص می‌دهند، بخش مجزایی برای معرفی خدمات مشاوره و آموزش روی وب‌سایت پیش‌بینی کرده‌ام و به تفکیک، خدمات خودم در زمینه‌های استراتژی، طراحی هلدینگ و ساختار سازمانی را تشریح کرده‌ام. فهرست دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و کتاب‌های ترجمه و تالیف خودم نیز در پیوندهای مجزا در دسترس است. در صورتی‌که علاقه‌مند به برقراری ارتباط با من هستید، می‌توانید به صفحه تماس با من مراجعه کنید.

از پیشنهاداتی که درباره انجام مشاوره، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همکاری‌های پژوهشی باشند استقبال می‌کنم و معمولاً پرسش‌های عمومی مخاطبانم را هم بی‌پاسخ نمی‌گذارم. تنها چیزی که باقی می‌ماند، پروفایل من در شبکه‌های اجتماعی‌ست. می‌توانید با من در شبکه لینکدین مرتبط باشید و معمولاً در توئیتر نیز حضور جدی دارم. به علاوه، می‌توانید معادل انگلیسی نامم، سید حسین جلالی را به صورت: SHosseinJalali در شبکه‌های مختلف جست‌وجو کنید.

همین و باقی بقایتان!

سید حسین جلالی

مهر هزار و سیصد و نود و سه شمسی