دوره آنلاین آموزش مدیریت شرکت‌های هلدینگ

مدیریت شرکت‌های هلدینگ منطق متفاوتی نسبت به دیگر بنگاه‌ها از جمله شرکت‌های تک کسب‌وکاره دارد. مدیریت هلدینگ‌ها در سطح استراتژیک نیازمند پاسخ به پرسش هایی از جمله قابلیت محوری سازمان در اداره سبدی از کسب‌وکارهای مختلف، ترکیب مطلوب سبد کسب‌وکارهای زیرمجموعه، رویکرد ستاد در سرپرستی و اعمال نظارت بر هرکدام از شرکت‌ها و کسب‌وکارهای زیرمجموعه و تعیین سیاست سرمایه‌گذاری برای اداره دارایی‌های شرکت است و می‌توان مجموعه این تصمیمات را در چهار دسته طبقه‌بندی کرد. به عبارت دیگر اگر شما یک شرکت هلدینگ را اداره می‌کنید، باید استراتژی‌هایی در چهار دسته: (۱) استراتژی پرتفوی، (۲) استراتژی سرپرستی، (۳) استراتژی مدیریت دارایی، و (۴) استراتژی سازماندهی هلدینگ داشته باشید.

با توجه به تجارب حرفه‌ای‌ام از کار با تعداد زیادی از هلدینگ‌ها و شرکت‌های معتبر و تمرکزی که در سال‌های اخیر بر روی مباحث استراتژی و سازماندهی شرکت‌های هلدینگ داشته‌ام، دوره‌های آموزشی متعددی را پیرامون مدیریت شرکت‌های هلدینگ در طی سال برگزار می‌کنم. مهم‌ترین بخش این آموزش‌ها، کارگاه‌های آموزشی درون‌سازمانی ویژه است که برای هر هلدینگی با توجه به صورت‌مسئله‌های اساسی آن شرکت طراحی می‌شود و نقش مهمی در انتقال دانش روز مدیریت شرکت‌های هلدینگ به متقاضیان دارد. در کنار دوره‌های ویژه، چند سالی است که در موسساتی مانند گروه آریانا و مرکز آموزش دنیای اقتصاد هم دوره آموزشی عمومی مدیریت شرکت‌های هلدینگ را تدریس می‌کنم. به علاوه، بخشی از دوره آموزش آنلاین مدیریت هلدینگ در پلت‌فرم هم‌آموز هم توسط من تدریس شده است. این دوره آموزش آنلاین عمومی، علاوه بر تشریح ماهیت و دامنه استراتژی و متدولوژی برنامه‌ریزی استراتژیک در شرکت‌های هلدینگ، به مسائل  عمومی ساختار و طراحی سازمان در این دسته از شرکت‌ها نیز می‌پردازد. امیدوارم در صورتی‌که این دوره آموزش آنلاین را می‌گذرانید، از آن نهایت استفاده را ببرید؛ و خوشحال می‌شوم نظرات و انتقادات احتمالی‌تان را هم بشنوم.

دوره آموزش آنلاین مدیریت شرکت‌های هلدینگ

در صورتی‌که علاقه‌مند به برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت شرکت‌های هلدینگ ویژه سازمان خود و مبتنی بر مسائل و چالش‌های خود هستید، با من تماس بگیرید.

 

1 دیدگاه On دوره آنلاین آموزش مدیریت شرکت‌های هلدینگ

نظرات غیر فعال است